İtiraz: Başvuru sahibinin, adayın veya belgelendirilmiş bir kişinin, ANAPER tarafından belgelendirmeyle ilgili olarak alınan olumsuz bir kararın (belgenin askıya alınması, iptali, gözetime yönelik kararlar, yeniden belgelendirme vb.) tekrar dikkate alınması ya da belgelendirme sınavı soruları ve/veya sınav sonuçlarının yeniden değerlendirilmesi yönündeki talebidir.
 
Şikâyet: Bir kişinin ve kuruluşun, ANAPER’in itiraza konu olanlar haricindeki faaliyetlerine veya ANAPER tarafından belgelendirilen bir kişinin faaliyetlerine yönelik olarak memnuniyetsizlik bildiren ve cevaplanması istenen talebidir.

Copyright © Anadolu Üniversitesi Personel Belgelendirme Birimi 2014

Sayfalarda aksi belirtilmediği sürece site içindeki hiçbir döküman, sayfa, grafik, tasarım unsuru ve diğer unsurlar izin alınmaksızın kopyalanamaz, başka yere taşınamaz, alıntı yapılamaz, internet üzerinde veya her ne suretle olursa olsun kitle iletişim araçlarında ve medyada yayınlanamaz ve kullanılamaz. Bu kurallara uymayanlar hakkında yasal işlem başlatılacaktır.